הסיבה שבחרתי ללכת על הייעוד שלי, ולא להמשיך לעבוד בחברת ייעוץ מובילה, היתה שזה הרגיש לי נכון להיות עבור אנשים ולהגשים להם את מה שחשוב … בדיוק בגלל דברים כמו שדניאלה כתבה לי זה שווה את כל הרגעים המאתגרים שבדרך:

(דניאלה, 40, מרצה באוניברסיטה, גרה בת"א)

לדן ה-מאמן שלי 🙂
מהשנייה הראשונה, בעצם עוד משיחת הטלפון הראשונה, הבנתי שהגעתי בדיוק למקום הנכון. לא יכולתי לחשוב על מאמן מתאים יותר ממך עבורי.
הדבר החשוב ביותר שעשינו יחד הוא לדייק את התובנות שלי לגבי:

"מה באמת חשוב לי במערכת היחסים ובזוגיות מאושרת לחיים"

ואיך להגיע במיטבי למפגש עם גברים איכותיים בדיוק כמו שאני רוצה.

ההישג הכי משמעותי באימון שלנו, משהו ששנים אני רוצה להגיע אליו והייתי תמיד על יד –

הוא הביטחון העצמי שלי, ערך עצמי גבוה ותחושת שלווה פנימית – אלו בדיוק התבלינים שהיו חסרים לי כדי למשוך אלי בדיוק את האנשים שאני רוצה לידי בחיים.

הפלא ופלא, ככל שהערך העצמי שלי וההשקעה שלי בעצמי גדלו, כך גם הסביבה והגברים הנפלאים שזכיתי לפגוש במהלך תקופת האימון הגיבו בהתאם. יצאתי לדייטים עם גברים בליגה אחרת לגמרי במהלך האימון.

בזמן מאד קצר, נחשפתי לכמות ידע אדירה וייחודית, שפקחה את עיני. אהבתי במיוחד את הגישה האנליטית שלך והמדויקת כלפי התהליך – כתיבת דוחות התקדמות ומעקב אמיתי בניסיון להבין מה כדאי לשפר והכי חשוב איך לצאת מאזורי הנוחות שלי ולעשות דברים אחרת. זה לא היה פשוט בהתחלה, אבל הגישה הזו פשוט הביאה לתוצאות משמעותיות ממפגש למפגש.

אני מצוידת כעת בכל הכלים הנכונים, ונוכחת שהגברים שאני פוגשת כעת, וההתנהלות שלי מולם במערכת היחסים כל כך נינוחה, נעימה ובדיוק מה שחיפשתי. אני יודעת שמתוך כל הנפלאים הללו שמחזרים אחרי בג'נטלמניות שממיסה אותי, יש אחד שהוא בדיוק מה שאני רוצה וחיכה כל השנים האלו כדי לפגוש בחורה מיוחדת כמוני.

הבנתי שכשאני מרגישה שווה מבפנים – כל אחד איכותי רוצה להיות חלק מהחיים שלי.

אז דן, שוב תודה ענקית על המסירות והמחויבות שלך לתהליך, על הזמינות לכל שאלה, על זה ששברת את הראש יחד איתי כשמשהו שחזר פעם אחר פעם הפריע לי להתקדם בזוגיות – ומצאנו את הפתרון..!!
אתה אדם מקסים, עם אנרגיות מדהימות ומחויבות לתהליך לא פחות מהמאומנות שלך, ממליצה בחום..!!

ולסיום, משהו בנימה אישית למי מבינכן שקוראת את מה שאני כותבת עכשיו לדן ומתלבטת, כי גם לי לקח קצת זמן להחליט ולהתחייב לתהליך – פשוט תפרגנו לעצמכן כרטיס לארוע בוקר יצירת זוגיות עם דן. 4 שעות מהנות, מפנקות ומעוררות מחשבה והכי חשוב מעוררות מוטיבציה לטפח נושא חשוב בחיים. אחרי שתראו אותו בפעולה, תבינו שאתן רוצות גבר כזה כמאמן שלכן. זו פריבילגיה אדירה להיות מאומנת של גבר ולקבל סוף סוף פרספקטיבה שונה. כי עם כל הכבוד לחברות הכי טובות שלי שאוהבות אותי עד הירח וחזרה ואני אותן, הן עדיין נשים והן עדיין חושבות כמוני. וחיפשתי נקודת מבט שונה, של גבר, שתוביל לשינוי מחשבתי – ומצאתי.
לחיי הזוגיות המאושרת שלי ושל בן זוגי היקר והמקסים..!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: