המאמר היום ממשיך את המאמר מלפני כמה ימים: "הבנתי שאני צריך להזיז משהו…", שבו תיארתי את תחילת דרכי במסלול ליצירת זוגיות מאושרת.

 

יום חמישי בבוקר אני מגיע לעבודה. כבר כשהתעוררתי הרגשתי שזה יום מיוחד. אני יושב מול המחשב ומרגיש שמשהו חדש מתחולל. אני מרגיש שאני קצת מטורף, היום בערב ב-18:00 מתחיל הקורס הראשון שלי ב-"איך להתחיל עם נשים". לא סיפרתי לאף אחד שאני הולך לקורס, פחדתי מהתגובות וגם לא הייתי עדיין בטוח שהוא יעבוד עלי…

 

בשעה 12:30, בארוחת הצהריים, עוד עוברת בי המחשבה: "ומה אם יהיה שם טירון שלי מתקופת הצבא שיראה את המ"פ שלו, מה הוא יחשוב עלי?"

 

אני מחליט לקפוץ למים!

 

בשעה 18:00 אני עולה על האופנוע ומגיע למקום… נכנס לבית המלון ועולה לחדר הסדנאות, הלב שלי דופק, אני מתחיל להתרגש…אני נכנס ומשחק אותה אדיש, מסתכל סביבי ורואה שם עוד איזה 15 גברים, זה בסדר, אין שם טירונים שלי (אנחת רווחה) …

כעבור שעה בקורס אני יושב מרותק לחומר ולמידע, אני מבין שאני במקום הנכון… בחלומות ובדמיון שלי, תמיד רציתי שיהיה מישהו שידחוף אותי לעשות דברים בזוגיות, שיהיה מי שיאמין בי וייתן לי את התמיכה כשאני צריך, מישהו עם ניסיון בתחום ולא איזה חבר שאין לו בעצמו מושג מה הוא עושה שעובד…מישהו שהיה שם כמוני, שלא הצליח, שניסה, נכשל ואז גילה משהו, ושיודע באמת להעביר את זה הלאה…מישהו שיגיד לי שאני בסדר ולא כזה דפוק (כמו שלפעמים חשבתי)… וכך אכן היה…

 

שלושה ימים מרתקים, עם תרגילים מאתגרים, שיחות שפתחו לי את התודעה והכי חשוב, נטעו בי עוצמה שלא הכרתי… הרגשתי שאני כמו סופרמן של זוגיות, פתאום יש לי כוחות על, אני יודע דברים שאחרים לא יודעים… יש לי משהו חדש ואני רוצה לבדוק אותו…

הקורס הראשון היה נהדר ונתן לי בוסט רציני, אבל היה בו חיסרון אחד – הוא היה נקודתי… יצאתי מחוזק מאד אבל מאחר ולא היה מה שיתפוס אותי לאורך זמן, הייתי צריך אחריו לקחת עוד קורסים נקודתיים… לא היה קורס אחד ארוך שיכול גם לתמוך בתהליך, גם לתת את המידע והכי חשוב לשמור על הרצף.

לאורך השנים למדתי שפריצות הדרך הן ברגע, אבל יצירת זוגיות זה פשוט תהליך!

זה תהליך של שינוי דפוסי חשיבה, שימוש במילים אחרות, יצירת פעולות והרגלים חדשים… זה כמו לנטוע זרעים בגינה, אנחנו נוטעים הרבה זרעים אנחנו לא יודעים איזה מהם יביא פרי, ואז אנחנו משקים, מדשנים, מטפלים ומשקיעים באהבה ורק אחרי פרק זמן מסוים ניתן יהיה לקטוף את הפירות. בתור ילד לאבא שגדל בקיבוץ בעמק יזרעאל אני יודע שכדי שהעץ ימשיך להניב פירות, אף פעם אסור להפסיק להשקות אותו.

 

העידן היום הוא עידן הידע ובמידע.

אחד התחומים החזקים בעולם המחשבים ניקרא BIG DATA – מידע רב. ידע אינו הבעיה היום הוא קיים בשפע! זה לא הידע שיעשה את ההבדל אלא ידע מאורגן היטב שמכונס לתוכנית פעולה פשוטה ופרקטית (שניתן ליישמה), רק אז הידע הוא רלוונטי.

עכשיו אני פונה אליך אישית, כן אליך, זו שקוראת את המאמר הזה עכשיו!

אני בטוח שאת ניזונה מהמון ידע חינמי באינטרנט, ממש כמו המאמר הזה. אני רוצה להזהיר אותך, ואולי להכניס לעצמי גול עצמי, ממידע חינמי.

מידע חינמי יש לו בעצם מטרה אחת אמיתית עבורך. המטרה שלך הוא לבחון האם המומחה נותן לי מידע שימושי שאכן עוזר לי. אם כן, ואת רוצה להעמיק ובאמת לחוות טרנספורמציה בתחום אותו את קוראת תשקיעי בעצמך!

שתי סיבות עיקריות לכך:

  1. כל שינוי אמיתי הוא חלק מתהליך! אם את רוצה שינוי שימשך לאורך זמן, תרכשי מוצר שיעביר אותך תהליך… תהליך במילה אחרת זה למעשה – ידע מרוכז בנוי היטב, שנועד לעזור לך לייצר תוצאה מוחשית. ככל שההשקעה שלך גדולה יותר, התוצאה לה את יכולה לצפות תהיה גדולה יותר ותישאר לאורך של יותר זמן.
  2. פסיכולוגי – ידוע שכאנשים מוציאים אפילו סכום קטן על מוצר, הם מביעים יותר מחויבות להפיק משהו בעל ערך מהרכישה (אולי כדי שהמוח התת מודע שלהם לא יגיד שהם פראיירים)

 

שימוש מוגזם בידע חינמי זה פשע!

כל עוד את משקיעה את כל זמנך והאנרגיה שלך במוצרים חינמיים את פושעת! את מנחמת את המוח שלך באופטימיות זהירה, אבל את לא באמת מפיקה את התוצאות שאת יכולה להפיק במהירות, בדיוק ובעוצמה האפשריים לך ואלו שבאמת יביאו אותך לאן שאת יודעת שמגיע לך להיות.

 

בוובינר שלהלן אני מסביר בהרחבה את מודל הלימוד האפקטיבי ביותר בעידן המודרני: 


אני רוצה שתקבלי עם עצמך החלטה היום (עכשיו!) לקחת את עצמך לרמה הבאה, אם רק קראת ספרים תשתתפי בסמינרים אינטרנטיים. אם רק צפית במוצרים חינמיים, תרכשי מוצר, אם רכשת מוצרים זולים, תעלי רמה, את יכולה להשתתף ב-"קורס השלם ליצירת זוגיות מאושרת" שלי, או כאלו של קולגות שלי, אני מפרגן, העיקר תזוזי קדימה מהר!

 

מה הלאה?

ייתכן והשקעת בעבר במוצר מסויים ולא היית מרוצה, יש עוד שכבר עשו קורסים והשקיעו במוצרים ונכוו…הן לא הפיקו מהם את מה שהן רצו או מה שהמוצר הבטיח. במאמר הבא אני אסביר למה זה קורה ואיך את יכולה להיות בטוחה שלך זה לא יקרה…

 

אהבת? אשמח אם תלחצי על כפתור ה"לייק" שכאן למטה ותעבירי לחברה שאת חושבת שיכולה להעזר במידע שניתן לך כאן למעלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: