ראשית מילת אזהרה לפני שאת קוראת את המאמר:

אם את רוצה שמה שכתוב יעבוד עבורך, עליך לנקות את כל מה שאת

כבר יודעת על איך ליצור זוגיות ולהגיע ממקום של "לוח חלק", מוכנה?

יוצאים לדרך!

 

נפוליאון היל כתב את יצירת המופת "חשוב והתעשר" בשנות ה-20 של המאה הקודמת. הוא חקר את כל המצליחנים הגדולים של אותה תקופה וסיכם את היסודות המשותפים שהיו לכולם בדרכם להצלחה שלהם. כשקראתי את הספר הזה ראיתי שאת כל הדברים האלו אני יישמתי בדרכי ליצירת הצלחות בזוגיות שלי, מבלי שידעתי.

עכשיו, אחרי שקראתי את הספר הבנתי שזה מתכון פשוט להצלחה בכל תחום!!!

ThinkandGrowRichDeluxeEdition[1]

הנה המרכיבים העיקריים שמובילים להצלחה ואיך הם באים לידי ביטוי בזוגיות:

1. שאיפה לוהטת

שאיפה לוהטת להשיג את מה שאת רוצה להשיג. שאיפה כזו שכל אותם "מרעילנים" בסביבה שלך לא יפריעו לך. את לא תעצרי גם כשהתוצאות לא נראות באופק, את תמשיכי הלאה עם חיוך.

2. אמונה

אמונה פנימית בעצמך, אמונה פנימית בעתיד שאת רוצה לחיות. אני זוכר במקרה שלי, שדיברתי עם ידידה על כל הקורסים שאני עושה וכל הבנות שאני מתחיל איתן כדי להתאמן, ואז היא אומרת לי: "דן, אולי תפסיק, אולי זה לא בשבילך? אולי תסתפק במועט ותתמקד בתחומים אחרים שבהם אתה חזק" לרגע היססתי וחשבתי על זה, ואז אמרתי לעצמי, אין סיכוי, אני יודע מה שאני עושה ואני לומד מכאלה שעשו את זה לפני וגם אני אצליח!!!

3. שכנוע עצמי

באנגלית המושג נקרא Affirmations , לתובנה הזו הגיעו הרבה אנשים מצליחים. אדם יכול לשנות את האמונות שלו אם הוא יגיד לעצמו מספיק פעמים את האמונה בה הוא רוצה להאמין. אני יצרתי לעצמי אמונות כמו: "יש המון נשים טובות ויפות שמחכות לי", "אני גבר שנשים נמשכות אליו", "אני מייצר מערכות יחסים בקלות ובהנאה עם הנשים שאני רוצה בחיי"…את האמונות האלו שמתי בניילון וקראתי כל בוקר וכל ערב!!!! זה עבד…כאשר השכנוע העצמי מלווה בהשראה הנכונה, את מסוגלת להכל!

 

4. דמיון

רבות דובר על הדמיון, כדי להצליח בכל דבר את ראשית צריכה את היכולת לדמיין את עצמך כבר משיגה את התוצאה שאת רוצה. לחוש את התחושות שאת תרגישי כשהתוצאה הזו תושג…בסרט הסוד מדברים על זה הרבה, אם לא ראית אותו מזמן, זה הזמן…

 

5. תכנון מאורגן

אחרי שדמיינת, ואת מאמינה בעצמך ויש לך שאיפה בוערת, עכשיו את יכולה לשבת ולתכנן מה את עושה כדי ליצור זוגיות. אילו מיומנויות עוד דרושות לך לפתח, אילו אנשים את צריכה להכיר, היכן להסתובב מה יעצים אותך בדרך וכו'.

תוכנית ברורה היא צעד הכרחי ליצירת זוגיות, אחרת זה רק חלום בהקיץ!

 

6. החלטה

למי שהספק מנהל אותה יש מתכון בטוח לחיים בינוניים. אומרים שאנשים מצליחים מקבלים החלטות מהר ומשנים אותן לאט. אנשים מצליחים מוכנים לטעות. יצחק תשובה, בראיון שנתן, אמר שהוא מעדיף לקבל 10 החלטות ביום ולטעות ב-8 מהן מאשר 2 החלטות טובות!!!

האם את מוכנה לתרגל את שריר קבלת ההחלטות שלך?

 

7. דבקות במשימה

נחישות והתמדה זה הדבר שמפריד בין אלו שהצליחו לבין אלו שעצרו מטר לפני הזהב. את נכשלת רק כאשר את מפסיקה לנסות…תשחקי עד הסוף, ואל תתני לאף אחד לעצור אותך

 

8. שילוב המוחות

בעזרת תמיכת קבוצת שילוב המוחות שלך תוכלי להגיע ליותר אנשים, ליצור דברים יותר מיוחדים ובכלל, מספיק שיש לך 5 אנשים שתומכים בך ואת בהם, כדי שתוכלי להשיג כל מה שאת רוצה בחיים!!!

ארגון BNI הוא אחד הארגונים המצליחים בעולם שמושתת כולו על עקרון שילוב המוחות. בתוכנית הזו כל חבר בקבוצה ממליץ על העסקים של החברים האחרים וכך כולם מרוויחים…איך זה היה עבורך אם היתה לך קבוצה כזו בזוגיות? אם אין לך, תיצרי!!

 

9. משחק

העקרון האחרון אינו כתוב בספר בצורה מפורשת אך לאחרונה ברור יותר ויותר שדרך משחקים אפשר ליצור דברים גדולים. אם היית מתייחסת לתהליך יצירת הזוגיות שלך כאל משחק, איך זה היה עבורך? המשחק שאת משחקת הינו גם משחק פנימי וגם חיצוני…כשתשלטי בשניהם את סולללת לעצמך דרך לזוגיות ארוכת שנים ולאמהות

נ פ ל א ה …. אז בהצלחה!

 

אהבת? הפקת ערך? אני מזמין אותך לעשות "לייק", להגיב ממש כאן למטה ולשתף את חברותייך בפוסט זה.

אשמח גם לענות כאן למטה לכל שאלה שיש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: