סמדר היקרה היא דוגמה מופלאה לכך שאם רוצים מספיק, זה אפשרי!

אמא שלה ריגשה אותו כאשר אמרה לי בחתונה שלה: "אתה עמדת במילה שלך!"

הייתי גאה על הדרך היפה שעשינו ביחד.

הנה מה שסמדר כתבה לי:

היי, אז כמו שאתן רואות בתמונה היתה הצעת נישואין..יאיי איזה כיף, אני הכי מאושרת בעולם 🙂
 למרות שאני אוהבת קצת פרטיות, היה לי מאוד חשוב לשתף אתכן, הבנות המקסימות שנמצאות כאן, על התהליך שעברתי.
 לפני שנתיים הייתי במקום שלא הצלחתי ליצור מערכות יחסים כבר תקופה ארוכה. יצאתי להמון דייטים ושום דבר לא התקדם מעבר לדייט ראשון, שני (לרוב בגללי). התחלתי להבין שמשהו פה לא הגיוני, לא יכול להיות שאני יוצאת עם כ"כ הרבה בחורים ואף אחד מהם לא מתאים לי, לא מוצא חן בעיני או כל סיבה אחרת שמצאתי לעצמי באותו רגע. הייתי בת 32 ואמרתי לעצמי שאם זה ימשיך ככה אני כנראה אהיה באותו מצב גם בשנים הקרובות ואני חייבת לעשות משהו. ככה הגעתי לדן, ישבנו, דיברנו ולא ידעתי אם כן, או לא, היו לי המון ספקות. אבל דבר אחד היה לי ברור, המצב עכשיו לא יכול עוד להימשך כי שום דבר לא ישתנה אם אני לא אשנה משהו.
 התהליך היה מדהים!!! ובזכות התהליך הזה אני נמצאת איפה שאני נמצאת היום וכותבת את הפוסט הזה.
 גדלתי להיות מי שרציתי להיות, פיתחתי את עצמי בכל כך הרבה מישורים: עבודה, חברים, תחביבים, ביטחון עצמי וכמובן זוגיות. כבר תוך כדי התהליך הצלחתי ליצור מערכת יחסים של חודש שאומנם נגמרה אבל הרגשתי שם כמו שלא הרגשתי כבר המון שנים. מאותו מקום המשכתי לפתח את עצמי וליצור מערכות יחסים אחת אחרי השניה של כמה חודשים. עד שלפני שנה בדיוק הכרתי את אביעד המהמם, בדיוק חגגנו שנה בשבוע שעבר והוא הציע לי נישואין.
 מה שהיה לי כ"כ ברור באותו רגע זה שהפכתי להיות מי שרציתי להיות! לפני כן כל הזמן השקעתי אנרגיות בלרדת במשקל, בלהסתיר דברים שלא רציתי שידעו עליי, בלהיות מצחיקה כי חשבתי שזה מה שמושך גברים ובעיקר להיות מי שאני לא. היום אני יודעת וזה גם מה שאביעד אומר לי שהוא פגש מישהי עם כל כך הרבה טוב, נתינה, שלווה, יצירתיות, אהבה ועוד הרבה דברים שהוא רואה בי וזה בדיוק מי שרציתי להיות. אלה הדברים שעבדתי עליהם בתהליך, להצליח להראות את התכונות החזקות והטובות שיש לי, להוריד מגננות, לבוא ממקום של אהבה, לפתח את עצמי במקומות שהרגשתי שאני רוצה להתפתח בהם ובעיקר להיות מישהי שאני אוהבת (אפילו שלא ירדתי במשקל כמו שרציתי ואפילו שיש עוד דברים שאני ממשיכה לפתח בעצמי ולגדול). זאת בדיוק הנקודה. הדברים התחילו להשתנות כשאני השתנתי. אני גם מקבלת פידבקים מהסביבה על ההתפתחות שלי וכולם רואים איך הזוגיות שאני נמצאת בה כל כך נכונה לי וכל כך אמיתית בלי שאני אפילו מרחיבה ומספרת.
אז זו אני וזה הסיפור שלי 🙂 

אגב, אני גם מנהלת הקורסים של דן טימור אז אם יש לכן שאלות בעניין, אשמח לתת מידע בכיף"

>>> לפרטים על תהליך הליווי האישי לחצי כאן >>>

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: