לדן טימור

 

הכרתי אותך לראשונה במרץ השנה כשהתחלתי לראות סרטוני הדרכה שלך על זוגיות. למרות שהייתי בתחילתו של קשר החלטתי להגיע ולהקשיב מאחר ואחרי שהתגרשתי נוכחתי לגלות כמה שוק הכרויות שונה היום ממה שהכרתי בעבר (טוב עברו הרבה שנים מאז) סקרנת אותי ורציתי לדעת יותר על זוגיות, אני בת 47 גרושה שנתיים וזה לא קל להתחיל פרק ב' ולחפש את הגבר הנכון בשבילי.  הגעתי לסדנת בוקר והופתעתי לגלות כמה ידע ומקצועניות יש בך שהקפת את כל הנושאים החשובים ושיש הרבה עוד מה ללמוד.

נרשמתי לקורס ריסטרט שנתן לי המון כלים, ידע ותובנות אך הרגשתי שיש לי צורך להתמקד יותר בקטע האישי שלי והתחלתי אימון אישי אצלך. גם שבחורים מאמן אישי צריך שיהיה כימיה, מקצועניות, לדעת לבחון את הקושי והבעיתיות של כל אחד מהמטופלים ולך היה את כל זה ולכן גם באתי לאימון בפתיחות וביטחון בך, נתתי לך להיכנס למקומות הכי רגישים שלי. כבר במפגש הראשון יצאתי המומה ונרגשת עד כמה מפגש אחד יכול להרים בן אדם ולהאמין שהכל אפשרי לטיפול, יש לך עין חדה בבחינת הבעיה ומתן מענה נכון ומתאים לכל מטופל. גליתי שלפני שמתחילים מערכות יחסים אנחנו קודם כל צריכים לאהוב את עצמנו ולהוריד את כל המחסומים והאמונות המגבילות שיש לנו בדרך לזוגיות בריאה וכן גם בפן האישי של התפתחות וצמיחה.

אני רוצה להודות לך דן על כל מה שלמדתי ממך וממשיכה ללמוד, פתחת לי עולם שלם של אפשרויות ואופטימיות. בסיום האימון יצאתי אדם אחר לגמרי ממה שנכנסתי אליו מלאת בטחון, מאושרת ואופטימית. היום אני עדין בזוגיות עם אותו גבר כבר שנה. אוהבת את עצמי (מה שלא היה בעבר) ומשם אני צומחת ומתפתחת בכל התחומים הן בפן הזוגי והן בפן האישי. אני ממשיכה לעקוב אחריך ביוטיוב ובפייס כי אתה כל הזמן מחדש ונותן טיפים להצלחה בזוגיות.

תודה שהייתה שם בשבילי לכל אורך הדרך.

 

שרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: